Explosion!

Haft en rolig dag med långpromenad, lek på lekplatsen, sandkörning, rensning i garderober o förråd! Kvällen avslutades dock med en supertrött tjej som ville sova redan kl 18! Jag lyckades hålla henne vaken en halvtimme till iallafall, men oj vad hon trotsade o kinkade de 30 minutrarna! Jisses, vad hon kan! Hon vet exakt vilka knappar hon ska trycka på för att jag ska gå i taket och explodera! För tro mig, det gör jag! Till sist! Är ändå ganska tålmodig och lugn! Men, som sagt, hon vet hur hon ska få mig arg! Samtidigt vet hon också hur jähon ska få mig att skratta! Mitt i en explosion gav hon mig en puss! Då försvann allt det arga kan jag säga! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0