Amningsgröt

Förvirrad är bara förnamnet på vad man är när man ammar, igår tex: så satt jag och ammade Josefin i några minuter innan vi skulle träffa Susanne för att gå en promenad! Efter någon minut så började josefin slumra så då tänkte jag; jag byter blöja medan hon fortfarande är vaken, så har jag det gjort! Så blev det! Sen byltade jag på henne kläder, la henne i vagnen och gick iväg! Med en illvrålandes bebis! (hon brukar alltid vara så nöjd när jag lägger henne i vagnen!) Halvvägs framme kom jag på: herregud, hon fick ju aldrig äta färdigt! Hon var ju inte klar vid bröstet efter nån minut! Jag skulle ju bara byta blöja! Så, framme hos Susanne var det bara till att sätta sig o amma igen! Stackars Josefin var ju hungrig, och mamman allmänt grötig i huvudet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0