Amningsgröt!

Det sägs att man blir extra förvirrad när man ammar! Jag kan bara hålla med! Igår var jag inne på vårt lilla Ica o handlade frallor! Efter att ha betalat o stått en stund o pratat med kassörskan går jag därifrån! Utan frallor! Hon ropar efter mig o undrar om jag inte ska ha frallorna med mig... Hmm?! Jo, det var ju liksom lite det som var anledningen till besöket ;) Ett annat exempeel var igårkväll, hade lagt Josefin i sängen, hon hade somnat för natten! Gick ut o hämtade en tröja att sova i, in i sovrummet igen, lägger tröjan på sängen, tar av mina kläder o går o lägger mig! Efter en stund kommer jag på; just det, pyjamaströjan kanske vore bra att använda också! Det var ju liksom inte riktigt meningen att den skulle ligga snyggt på sängen.. :) Som sagt, förvirrad är bara förnamnet ;)


Kommentarer
Susanne

Ha, ha! Du är för skön!:D

-och vad jag känner igen det! Tur att det släpper så småningom! Eller ja, det mesta av det iaf!;) en del virrighet sitter permanent hos mig!

2011-04-14 @ 07:33:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Smultronmamman

Livet som lycklig tvåbarnsmamma!

RSS 2.0